⇒ Thule vs. TFK

Potřebujete sportovní kočárek s ruční brzdou na výlety do přírody a na sport? 

TFK nebo Thule ? 

 

Je to jedna z častých otázek, které v práci s vámi řeším. Většina z vás nemá možnost vidět kočárek na živo a už vůbec ne vedle sebe, proto přidávám alespoň pár fotek a zkusím vám základní rozdíly popsat.

 

- Trojkolka x čtyřkolka - za mě se jedná jen o zvyk, určitě se trojkolky bát nemusíte, že by byla nějak nestabilní

- hmotnost kočárku 16,5 kg Thule, 18 kg TFK - pořád ale platí, že vyšší hmotnost neznamená, že se  s ním hůř jezdí. Vše je to o konstrukci kočárku. 

- skládání : TFK složíme sedačkami dovnitř, Thule ven. Oba jsou složené poměrně velké, což je jasné, jelikož mají opravdu velká kola právě pro účely sportu a pohybu v přírodě. Na fotkách je často Thule se sundanými koly, takže je o dost menší, ale upřímně si po procházce v podzimním a zimním období moc nedovedu představit sundávat ta zablácená kola a dávat na potah kočárku, jelikož je složený sedačkami ven.  Ideál mít auto, kde ani jeden nemusíte skládat ;)

- stříšky má proti sluníčku větší TFK, rozepínací každou zvlᚍ na zip. V zadní části stříšky je schovaná pláštěnka. Thule má sluneční clonu a vzadu zip na prodloužení o pár cm celých střech. 

- sedačky pro děti - u TFK více napolohujete do úplného sedu 90°, sed je vyšší, polohují se nohy, polstrování za hlavičkou. Celá sedačka je velmi komfortní. U Thule nejde napolohovat do 90°, děti jsou trošku vzadu. Vadí mi absence polohování nohou.  Oba mají 5bodobé pásy.  Thule nemá dvojčatové madlo, TFK ano. 

- Thule má větší košík, zapínací. TFK rozdělený napůl. 

- kola má Thule nafukovací, přední kolo se dá zafixovat, má i vepředu centrovací prvek. Zadní náprava je odpružená. TFK má na výběr z nafukovacích kol nebo gelových. Zadní náprava je odpružená, u gelových kol i přední kola. Kola se dají vepředu zafixovat. Centrování u TFK při prvním majitelích vůbec neřešíme. 

- brzdu mají na rukojeti - TFK jako "na kole", stejně tak na rukojeti brzdíte celý kočárek. Kotoučové brzdy. Thule se brzdí otáčením střední části rukojeti a zabrzdit celý kočárek musíte dole u kola, jak jste pravděpodobně zvyklí. 

A jaký je můj názor ? Za mě je TFK pro děti mnohem komfortnější. Je vidět , že kočárek je dělaný primárně pro děti, tak jako TFK už mnoho let dělá výrobky jen pro děti. Thule myslí více na sportovní rodiče a komfort pro děti se trošku ztrácí. Ale proti jiným kočárkům jsou oba v jízdních vlastnostech na špici. Zvládnou opravdu všechno.  Kdo si kupuje kočárek např. v 18m dětí, pak bych už Thule nic nevytkla. 

 

Oba kočárky máme vystavené na prodejně, kdo se chce přijet podívat, naložit děti a vyzkoušet - zavolejte a domluvte si schůzku. Ideálně je vybrat si kočárek osobně. 


Videa a další fotky najdete na eshopu

Thule  http://www.dvojcatka.cz/urban-glide-duo-varianta-black/

TFK http://www.dvojcatka.cz/tfk-duo-eco-2020/